Józef K Józef K
63
BLOG

Nowa notka po przejściach

Józef K Józef K Rozmaitości Obserwuj notkę 7

Po pewnej przerwie w odwiedzaniu S24 zaobserwowałem liczne zaburzenia, spowodowane - jak się zdążyłem zorientować - przez nie najszczęśliwsze zarządzenia Administracji. Blokuj, zablokuj - bo inaczej nie dostaniesz ciastka... Pojawiły się nowe kategorie blogerów: tych uprzywilejowanych i tych jakby mniej... z piwnicy :(

Sam nie wiem, w jakiej jestem kategorii. Nikogo nie blokowałem ani nie odblokowywałem nowo-regulaminowo. Tak więc niniejsza notka ma w pewnym sensie charakter testowy: zapiszę i popatrzę na SB (bo o SG to gdzie mnie, szarakowi, nawet marzyć...). Ale, ale: okazuje się, że jednakowoż jestem zablokowany:

O. Maniek zablokował mi dostęp do komputera. Protestuję!

Józef K
O mnie Józef K

Józef K.: wszechstronne zainteresowania, zdecydowane poglądy, liberał Kontakt Witryna internetowa

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości