newdem newdem
208
BLOG

ratując miłość

newdem newdem Rozmaitości Obserwuj notkę 0


Nie opłaca się spać zbyt długo. Najpierw martwiłem się, że moja rodzina zakupiła stragany i będziemy w nieskończonej nudzie bruku handlować płodami rolnymi. Później ucieszył mnie jakby przez chwilę przejazd tramwaju, który się nie kończył. Pod koniec pełzałem po ziemi jak robak, chyba chcąc stać się prochem, lecz zastanawiało mnie to, co zawsze, jak uratować miłość. Wtedy skądś nadeszła starsza siostra osoby, którą kiedyś, dawno temu, kochałem, i powiedziała: przecież znasz pisma (poczułem się raczej jak oszust). To co trwałe leczy się tym co zmienne, a to co zmienne tym co trwałe. Obudziłem się, czując zimno.


Spóźnione życzenia urodzinowe dla Arka Jadczyka - Dużo Zdrowia i Sił. 

newdem
O mnie newdem

Od tyłu czytaj "PLEOROMA". Roma ---> Amor ---> Miłość Pleo ---- Powszechna 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości