Karnigore Kanibal Karnigore Kanibal
49
BLOG

Biuro Centralne, Paranormalne

Karnigore Kanibal Karnigore Kanibal Rozmaitości Obserwuj notkę 0

No dobra. O tym, że do CBA biorą patałachów o niezdrowych aspiracjach i domorosłych inkwizytorów, już pisałem. A dzisiaj Wybiórcza wyskoczyła z kolejną rewelacją: że oto agenci Centralnego Biura Antykonkurencyjnego chwytali się wszystkiego, byle tylko udupić Kaczmarka, nawet jeżeli były to tak absurdalne rzeczy jak wizyta u wróżki w celu sprawdzenia, co na Kaczmarka mają w gwiazdach. Ja oczywiście wiem, że to Wybiórcza i pewne fakty mogą powstawać tam w trakcie przerwy na kawę, ale jeszcze nie w takim stopniu, jak w pisemku redachtora Warząchwi, gdzie jeden bzdetny artykuł doprowadził autochtonów ze wsi w Wielkopolsce do białej gorączki. Poza tym, CBA to nie wieś i zamiast ganiania dziennikarzy z widłami zapewne znajdzie się inny sposób wyprostowania całej sytuacji jeśli to bujda na resorach.

Ja rozumiem, że w tym kraju musi być śmiesznie, ale są granice.

Lubię ludzi. Problem w tym, że niektórych z nich najbardziej lubię boleśnie kąsać, ewentualnie tradycyjnym męskim sposobem potraktować pałą w łeb - z tą różnicą, że w przeciwieństwie do polityków nie chowam tej pały w wiązance kwiatów niesionej z uśmiechem przed sobą. Oprócz tego w uprawianiu kanibalizmu przeszkadza mi fakt, że ludzi, których gryzę, zwyczajnie nie trawię. Jestem także utalentowanym słowopotfurcą. Niestety, drodzy paranoicy wszystkich opcji politycznych, nie jestem przez nikogo opłacany, a szkoda. Lista persona non grata utajniona, co będę matołom reklamę robił.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości