Leszek Karpiński Leszek Karpiński
44
BLOG

Czy L.Miller i A.Kwaśniewski powinni stanąc przed TS?

Leszek Karpiński Leszek Karpiński Polityka Obserwuj notkę 0

To pytanie z sondy salonu24. Pytanie  ważne czy nie w obecnych czasach, to pozostawiam każdemu z nas. Zacznijmy od strony prawnej. Art.40 Konstytucji RP " Nikt nie może być poddany torturom ani okrutnemu, nieludzkiemu lub poniżającemu traktowaniu i karaniu. Zakazuje się stosowania kar cielesnych." Z tego artykułu jasno wynika, że nikt (nie ważne obywatelstwo, kolor skóry, płeć etc.) na terytorium RP nie może być torturowany. Prezydent i Premier w przypadku wiedzy na temat więzień CIA w Polsce i torturowaniu tam więźniów, powinni wedle prawa ponieść odpowiedzialność przed TS. Jeśli rzeczywiście USA miała u nas swoje więzienia dla terrorystów to pewnie sprawa zostanie wszczęta, aczkolwiek nie sądzę, aby kiedykolwiek ktoś został skazany. Wiele jednak osób w sondzie, opowiedziało się przeciwko takiemu rozwiązaniu, w tym również ja. Dlaczego? Prawo jest prawem, ja natomiast w swoim wpisie odbiegne od jego litery i napisze to co myślę o tym fakcie. Już kiedyś wspomniałem na swoim blogu, o współczuciu i trosce o los terrorystów, ze strony wielu naszych rodaków jak i ludzi na całym świecie. Ileż to urządzono manifestacji przeciwko okrutnemu traktowaniu więźniów-terrorystów. Jak patrzyłem na te zaaferowane dzieciaki biegające w koszulkach "make love not war" i trzymające transparenty z przekreślonym Bushem, za każdym razem stwierdzałem, że świat staje na głowie. Tysiące Amerykanów, Anglików, Hiszpanów umartwiało się za bandę najgorszych istniejących przestępców i oprawców. Terroryzm atakuje ludność cywilną, nikogo innego, tylko ze względu na to, żeby zastraszyć rządy i zwykłych ludzi. Nikt z manifestantów, nie pamięta już zwykłego podróżowania samolotami, normalnych przejażdżek metrem czy jeżdzenia do krajów Arabskich na wakacje bez stresu o życie. Nie pamiętają o WTC, co najwyżej raz w roku  11 września. Ja to wszystko jednak pamiętam i wiem, że terroryści nie są ludźmi, i żadna konwencja międzynarodowa tego nie zmieni. Nie są ludźmi podobnie jak seryjni mordercy i gwałciciele. Pochodzimy od zwierząt, a w ich środowisku, żadne nie zabija z premedytacją "swoich". Więc jeśli terrorysta, który planuje zamach na WTC jest człowiekiem i trzeba zapłacić za wygodną celę dla niego na całe życie, to nie chcę być nazywanym tak jak on człowiekiem. Czym jest torturowanie  i wyciągnięcie od niego informacji, wobec życia tysięcy, a nawet jednego niewinnie zabitego? Pragmatyzmem i ludzkim odruchem mili państwo. Głodne kawałki o chrześcijańskiej miłości nie przekonują mnie wcale. Nie można stosować takich standardów dla tych ludzi??, bo oni nie mają miłości za grosz. Ich Bóg nie uczy miłości, ale mam nadzieję, że jeśli istnieje to nie jest też idiotą. Dlatego nie przyczyniłbym się do postawienia Millera i Kwaśniewskiego przed TS, choć nie popierałem ich nigdy, to jednak w tej sytuacji będę ich bronił. Choć złamali Konstytucję, działali dla jej dobra i poczucia sprawiedliwości. Być może to brutalny osąd, ale dlatego jestem człowiekiem, że czuję nienawiść do tych, którzy kochają zabijać dla miernej ideologii, durnej i wyimaginowanej nagrody po śmierci. Chcę, aby byli torturowani, jeśli ma to ratować kochających życie ludzi.    

Nie interesuje mnie dyskusja z ludźmi, którzy cały swój pogląd na świat przyjęli biernie od swoich autorytetów. Wybaczcie wolę dyskutować z oryginałem nie z kopią. Mistrzowie: Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka