kashmir kashmir
75
BLOG

Dramat: "Haki"

kashmir kashmir Polityka Obserwuj notkę 5

Lech Kaczyński


 [do Ludu] O Sikorskim Radku wiem coś plugawego!



Lud


 Co wiesz, władco nasz luby, no co wiesz takiego?



Lech Kaczyński


 Nie mogę powiedzieć.



Lud


 A to czemuż? Osz ty!



Lech Kaczyński


 Tajną wiedzę ujawniać? Zbyt wielkie to koszty!


 Premierowi waszemu na ucho to powiem.



Donald Tusk


 Słucham.



Lech Kaczyński


 [szepce do ucha]



Donald Tusk


 To tyle? Więcej się nie dowiem?



Jarosław Kaczyński


 Ludu! Ludu! Biada! Jemu jeszcze mało!


 A i ja wiem, jak strasznąż Sikorski zakałą!


 I ja znam owe plugawe Sikorskiego czyny!



Donald Tusk


 To ty może powiedz, wreszcie się dowiemy.



Jarosław Kaczyński


 Ha! Jak rzec mam tobie? Ty wszak wiesz już przecie!



Donald Tusk


 Nie, wciąż nic nie wiem, brat twój bzdury plecie.



Lud


 Władco i bracie jego, co naprawdę macie?


 Ciekawim - czy macie, czy jeno gadacie?



Jarosław Kaczyński i Lech Kaczyński


 Mamy! Mamy! Lecz wiedza ta tajna cholernie!



Donald Tusk


 Więc w piśmie dajcie, mnie jeno, obce oko nie wziernie.



Lech Kaczyński


 W piśmie, mówisz? Eeee…


 [do brata szeptem] to nie było w planie!



Jarosław Kaczyński


 [też szeptem] Głąb żeś! Ja ręce umywam! Sam se radź, baranie!


 [ucieka]



Lech Kaczyński


 [spłoszony i załamany] Już pismo klecę!


 [do siebie] I cóż w papier włożyć?


 Jak samemu, bez brata, słowa w tekst ułożyć?


 [siada i pisze]


 Bardzo proszę, mociumpanie…


 Mociumpanie… me wezwanie…


 [podrywa się]


 Hej! To nie w stylu moim! I rytm całkiem gubię!


 [siada z powrotem, zdenerwowany]


 Ech, żebym sczezł, jak tej roboty nie lubię…



 ...


 [mija kilka godzin]


 ...



Lech Kaczyński


 [zadowolony]


 Naści list, Donaldzie, człeku upierdliwy!


 Wnoś, że był mój frasunek prawy i sprawiedliwy!



Donald Tusk


 [czyta, marszczy czoło]


 Cóż to ma być, konusie?



Lech Kaczyński


 A to, czego chciałeś!



Donald Tusk


 Tu stoi jeno tyle, że już powiedziałeś.



Lech Kaczyński


 Ha! A nie powiedziałem?



Donald Tusk


 Lecz cóż niby?



Lech Kaczyński


 A owo!



Donald Tusk


 [zniecierpliwiony] „Owo” w piśmie dać miałeś, lecz na wiatr rzucasz słowo



Lud


 Cóż w piśmie jest? Mów, Donaldzie, my tego żądamy!



Donald Tusk


 [rzuca list w tłum] Sami czytajcie.



Lud


 [czyta gorączkowo, po czym około 75% Ludu odzywa się, przy zakłopotanym milczeniu reszty]


 Władco, znowu dałeś plamy!

kashmir
O mnie kashmir

...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka