Kate1 Kate1
362
BLOG

Obrazek abstrakcyjny 2 + parę słów do komentatorów

Kate1 Kate1 Rozmaitości Obserwuj notkę 54


Na przekór tym, którzy zarzucają mi różne niegodziwości, nieraz obrzydliwe.

Na przekór tym, którzy spekulują, że mój blog jest "zadaniowy".

I tym, którzy stawiają sobie za cel mnie "rozgryźć", bo niepojęte jest dla nich, że ktoś może mieć inne niż oni poglądy.

I tym, którym po prostu przeszkadza mój blog, przeszkadza, że często piszę o sondażach, i że w ogóle za często piszę, a w dodatku o zgrozo czasem znajdę się na SG.

I tym, którzy nie szczędzą mi epitetów, także wulgarnych, którzy nazywają mnie kodziarą, lub pisówą, albo faszystką itp. itd. etc.

Otóż wbrew tym wszystkim będę pisać, i będę pisać dokładnie to na co mam ochotę.
Dopóki jeszcze mogę pisać...

Natomiast hejterów nie będę tolerować, z żadnym nie będę dyskutować, tylko atakujące mnie w sposób chamski komentarze będę od razu wycinać.


I to by było na tyle :)


PS

Jutro będzie o panu Szyszko i "ochronie przyrody" :)


A obrazek- to taka sobie fantazja :)


image

Kate1
O mnie Kate1

<script id="_wau6q4">var _wau =                <script id="_waumkc">var _wau = _wau || []; _wau.push(["dynamic", "3i6y8j7krw", "mkc", "c4302bffffff", "small"]);</script><script async src="//waust.at/d.js"></script>

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości