Kogito Kogito
397
BLOG

Ja sem trzeźwy Panie doktor !!!

Kogito Kogito Rozmaitości Obserwuj notkę 3

Celem tej notki nie jest obrona Kwasniewskiego..Wiem, ze ma swoje grzeszki i powinien byc szczegolnie wyczulony, aby nie pojawiac sie na akranie w stanie wskazujacym na wskazujacy...

Ale tez trzeba zwrócić uwagę na pewne przewrażliwienia jakie mamy na tym punkcie.

Akurat bylem w szpitalu – pojechalem z uczuciem bólu w okolicach mostka i pomyslalem , ze na zawal nie warto czekac. Wpradzie badania mnie uspokoily, ale 5 min. musialem tlumaczyc lekarzowi, ze nic nie pilem, ze nie mam interesu w ukrywaniu takiego faktu gdyby mial miejsce. Wszak przeciez moim tatusiem nie jest.

Myslicie, ze uwierzyl ?

W ostatnim czasie bralem zastrzyki, ktore byc moze moga wprowadzac w blad..

Dobrze , ze nie kontrolowala mnie drogowka bo pewnie wyladowal bym na posterunku.

 

Tak w ogole to problem naszej sluzby zdrowia to nie tylko pieniadze.To takze personel...

 

Niegrzeczne , sfrustrowane niskimi placami pielęgniarki i lekarze, którym pacjenci przeszkadzają w pracy. A mam akurat skale porównawcza bo większość ostatniego roku spędziłem w Niemczech.

Spotykałem tam personel medyczny i także polskich lekarzy..tam jednak sa oni bardzo cenionymi fachowcami i oczywiście standardy ich zachowań są zupełnie inne.

Etos lekarza padl w Polsce z wolnym rynkiem..W PRL czuli sie elita takze jesli chodzi o finanse. Teraz, kiedy widza analfabetow – biznesmenow ze znacznie wyzszymi dochodami czuja sie podle.

Ja takze, ale nie mszcze sie za to na klientach lub na moim kocie...

 

Kogito
O mnie Kogito

nigdy w zadnej partii.staram sie byc niezalezny.nie stoję po stronie ani prawych ani lewych..po stronie przyzwoitych

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości