kot-bloga kot-bloga
270
BLOG

Zdziecinniejmy III

kot-bloga kot-bloga Kultura Obserwuj notkę 0

Tym razem song dla trochę starszych dzieci (sesja za pasem). Czas powstania - na pewno przed 1918 r. Reszta - do ustalenia. Może kto z pt Czytelników wie?

Belfer mnie pyta,
czy umiem łacinę,
Ja mu odpowiadam,
Że kocham dziewczynę

Ref.
Oj, juchy, juchy
Belfery psiajuchy /wariant: Moskale psiajuchy/
Psiajuchy są

Belfer mnie pyta,
Czy umiem niemiecki,
Ja mu odpowiadam:
"Ma oczka niebieskie"

Oj, juchy, juchy...

Belfer mnie pyta,
Czy umiem rachować,
Ja mu odpowiam,
Że umiem całować...

Oj, juchy juchy....

Ech ty studencie,
Ty się nic nie uczysz,
Po kawiarniach chodzisz
Panny bałamucisz
 

Oj, juchy, juchy....

 

kot-bloga
O mnie kot-bloga

Wściekły (trzeci, nie uwzględniony przez Schrödingera stan, w którym może być kot z wiadomego eksperymentu)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura