Krakowski magistrat od podwórka- tak sobie "pstryknąłem" z okna.
Maciej Miezian
Krakowski magistrat od podwórka- tak sobie "pstryknąłem" z okna. Maciej Miezian
Krakowiaczek jeden Krakowiaczek jeden
1586
BLOG

Byłem na spotkaniu z prof. P. Glińskim

Krakowiaczek jeden Krakowiaczek jeden Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 19

Byłem dziś na spotkaniu z premierem prof. P. Glińskim, które miało miejsce w głównej sali krakowskiego Magistratu. Impreza była dość kameralana, bo jak to zwykle w PiS, wszystko odbywało się prawie w ścisłej konspiracji i przyszło kilkadziesiąt osób (ja sam też dowiedziałem się o tym spotkaniu przypadkiem). Nie wiem z jakiej to przyczyny. Może dlatego, że spotkanie z nauczycielami zaplanowano pomiędzy dwoma innymi spotkaniani i obawiano się, że może nie dojść do skutku ? 

Zaczęło się tradycyjnie z lekkim opóźnieniem. Radna Barbara Nowak - przewodnicząca Towarzystwa Nauczycieli Szkół Polskich, do którego też należę, zapowiedziała premiera prof. P. Glińskiego. Ten przedstawił swoją wizję (to co opisuje PAP w swojej notace). Potem były pytania z sali. Nie trwała też długo.

Próbowałem porobić trochę zdjęć przed spotkaniem, gdy ludzie się jeszcze zbierali. Potem zas usiadłem w pierwszym rzędzie, na wprost mównicy i nie bardzo miałem możliwość "pstrykać" na boki. Zresztą za mną stał dwie kamery, którym zapewne swoimi fleszami przeszkadzałem.

No i oczywiście był jeszcze sam budynek i to cudowne pomieszczenie z meblami w stylu art deco, co też przy okazji sfotografowałem..

 

Zobacz galerię zdjęć:

Przepiękny sufit klatki schodowej, która prowadzi do głównej sali Magistratu.
Maciej Miezian
Przepiękny sufit klatki schodowej, która prowadzi do głównej sali Magistratu.
Maciej Miezian Schody prowadzące do sali obrad Magistratu. Po lewej poseł R. Terlecki.
Maciej Miezian. Ludzie gromadzą się przed spotkaniem.
Maciej Miezian Przed spotkaniem.
Maciej Miezian Radna Barbara Nowak - szefowa Towarzystwa Nauczycieli Szkół Polskich wita prof. P. Glińskiego. Prof. P. Gliński - nasz przyszły premier. :)
Maciej Miezian Profesor P. Gliński i któryś z dyskutantów.
Maciej Miezian

Podobnie jak Głumow ze sztuki A. Ostrowskiego "I koń się potknie" chciałbym być: zły i inteligentny. Ale niestety jestem chyba tylko "zły" - tak przynajmniej twierdzi mój były pracodawca. Zajmuję się różnymi niszowymi tematami i postaciami (np. Hieronimiem Boschem, Stanisławe Szukalskim czy słynna niegdyś kłodzką trucicielką - Charllotą Ursini). Interesuję się też oczywiście polityką i jestem taka typową sierotą po POPiSie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie