Tak moim oczom ukazał się stadion, gdzie się to wszystko rozgrywało.
Maciej Miezian
Tak moim oczom ukazał się stadion, gdzie się to wszystko rozgrywało. Maciej Miezian
Krakowiaczek jeden Krakowiaczek jeden
469
BLOG

"Bliżej - Mocniej - Więcej"

Krakowiaczek jeden Krakowiaczek jeden Rozmaitości Obserwuj notkę 1

 

 

Witam,

byłem wczoraj na stadionie "Cracovi" na spotkaniu modlitewnym "Bliżej - Mocniej  - Więcej". Sporo ludzi, fajna atmosfera no i co najważniejsze - na koniec z dwustu księży wyszło na murawę i spowiadali na świeżym powietrzu, tak jak w średniowieczu. Poszedłem i ja, z troską w sercu, czy jak Heli Bertz w "Pożegnaniu jesieni " Witkacego, ksiądz nie każe się czołgać do ołtarza, ale widać tych grzechów nie było za dużo, bo zadał mi tylko pielgrzymkę do Łagiewnik. Fakt, że dla kogoś kto jest zwolennikiem kościoła "toruńskiego" wysłanie do Łagiewnik jest pewnego rodzju dodatkową pokutą, ale z drugiej strony trzeba było nie grzeszyć. :)       

Zobacz galerię zdjęć:

Ludzie na trybunach.
Maciej Miezian
Ludzie na trybunach.
Maciej Miezian Ołtarz. 
Maciej Miezian Spowiedź na murawie.
Maciej Miezian Spowieź na murawie.
Maciej Miezian

Podobnie jak Głumow ze sztuki A. Ostrowskiego "I koń się potknie" chciałbym być: zły i inteligentny. Ale niestety jestem chyba tylko "zły" - tak przynajmniej twierdzi mój były pracodawca. Zajmuję się różnymi niszowymi tematami i postaciami (np. Hieronimiem Boschem, Stanisławe Szukalskim czy słynna niegdyś kłodzką trucicielką - Charllotą Ursini). Interesuję się też oczywiście polityką i jestem taka typową sierotą po POPiSie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości