kro70 kro70
432
BLOG

PRZEPRASZAM ZA WSZYSTKO.....

kro70 kro70 Polityka Obserwuj notkę 4

Przepraszam za to,że się urodziłem.

Przepraszam,że wychowywano mnie w poczuciu tradycji i patriotyzmu,przecież to takie nie modne i nie cool.

Przepraszam,że walczyłem o wolną Polskę i działałem w opozycji.

Przepraszam,że byłem nieprzekupny i nie współpracowałem ze służbami PRL.

Przepraszam,że chciałem silnej i niezależnej Polski.

Przepraszam,że założyłem partię polityczną i stanąłem na jej czele.

Przepraszam,że zostałem premierem.

Przepraszam,że chciałem dewersyfikacji źródeł energii

Przepraszam,że chciałem walczyć z korupcją

Przepraszam,że nie pisałem ustaw na zamówienie

Przepraszam,że nie pomagałem Mirowi,Zbychowi,Grzechowi 

Przepraszam,że mój brat został Prezydentem

Przepraszam,że upominałem się o prawdę o Katyniu

Przepraszam za to że chciałem odsunąć od wpływu na państwo agentów różnej maści

Przepraszam,że nie pozwalałem na rozgrabianie majątku narodowego

Przepraszam, że chcę znać przyczyny katastrofy smoleńskiej.

Przepraszam za te tłumy w Warszawie..........

Przepraszam GW,TVN za to,że nie zgadzałem się na plucie na mojego brata i na mnie

Przepraszam, że żyję........................

Przepraszam........(wpisać za co jeszcze)

Tak powinien kajać się Jarosław Kaczyński, a potem odejść i nigdy się nie odzywać, wszak Polska to tylko Tusk i jego ludzie, TVN i GW oraz szemrani biznesmeni.Jarosław nie powinien upominać się o prawdę.Prawda jest tylko po stronie tych ludzi.Inni muszą akceptować to co napisze GW i ustami redachtorów objawi TVN

"Car gniewny ? Umrzem rozweselim cara" - może pójść aż tak daleko, jedna śmierć człowieka oddanego Polsce to może jeszcze mało?

ECH Qrewskich czasów dożyłem........

kro70
O mnie kro70

już nie młody ale nadal gniewny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka