raven59 raven59
459
BLOG

Banda pożytecznych idiotów czy świadomych szkodników?

raven59 raven59 Rozmaitości Obserwuj notkę 7

Zamieściłem w nocy nową notkę. Po jej opublikowaniu poszedłem spać nieświadom tego, że jakaś banda idiotów szykuje niespodziankę...

 

Rano, dla mnie to zwykle gdzieś ok. 10,

włączyłem komputer i spojrzałem na salon,

coś mi tu nie grało...

W nocy wzrok mi siadł czy komuś odbiło?

Rzut oka na na inne portale...

Nie, wzrok ten sam, ani śladu pogorszenia.

Znaczy, że komuś odbiło.

 

(czcionka: Cambria rozmiar 12)

...

 

Zamieściłem w nocy nową notkę. Po jej opublikowaniu poszedłem spać nieświadom tego, że jakaś banda idiotów szykuje niespodziankę...

 

Rano, dla mnie to zwykle gdzieś ok.  10,

włączyłem komputer i spojrzałem na salon,

coś mi tu nie grało...

W nocy wzrok mi siadł czy komuś odbiło?

Rzut oka na inne portale...

Nie, wzrok ten sam, ani śladu pogorszenia.

Znaczy, że komuś odbiło.

 

(czcionka: Cambria rozmiar 14)

...

 

Zamieściłem w nocy nową notkę. Po jej opublikowaniu poszedłem spać nieświadom tego, że jakaś banda idiotów szykuje niespodziankę...

 

Rano, dla mnie to zwykle gdzieś ok.  10,

włączyłem komputer i spojrzałem na salon,

coś mi tu nie grało...

W nocy wzrok mi siadł czy komuś odbiło?

Rzut oka na inne portale...

Nie, wzrok ten sam, ani śladu pogorszenia.

Znaczy, że komuś odbiło.

 

(czcionka: Cambria rozmiar 16)

 

...(No dobra, będzie Cambria 16, nie ma wyboru, inaczej nikt tego nie przeczyta na smartfonie)...

 

A pisałem: "nie płaczę po Krawczyku - nie cieszy mnie Janke" przytoczyłem tam słowa Igora Janke: „…Postanowiłem wykorzystać zdobyty do tej pory kapitał i doświadczenia do pracy publicznej i działalności biznesowej....

 

Wygląda na to, że Igor Janke ostro zabrał się za "biznes"
raven59
O mnie raven59

„Przypatrzcie się krukom: nie sieją ani żną; nie mają piwnic ani spichlerzy, a Bóg je żywi. O ileż ważniejsi jesteście wy niż ptaki!" Łk 12,24

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości