raven59 raven59
227
BLOG

Wyślij maila do HGW

raven59 raven59 Polityka Obserwuj notkę 5

 

Oglądając wczoraj wiadomości usłyszałem wypowiedź Prezydent Warszawy HGW, która powiedziała (cytuję z pamięci):"Otrzymuję wiele maili z wyrazami poparcia - 'Niech Pani się trzyma pani Hanno!'"
 
Tak sobie pomyślałem, że byłoby  pani Hani przyjemnie otrzymać jeszcze trochę maili.
Proponuję jednak lekko zmodyfikowaną treść:
 
"Niech Pani się zwija pani Hanno!"
 
Można też zamieścić odpowiedni wpis na:
albo zaćwierkać na Twiterzehttps://twitter.com/hannagw
Niestety nie można nic zamieścić na stronie domowej HGW: domena www.gronkiewicz.pl jest na sprzedaż.
 
A zatem do dzieła, mailujcie, fajsbukujcie i ćwierkajcie.
Niech HGW wie jak naród ją uwielbia.
 
 
 
PS: Ponieważ salon dostał dziś kopa w postaci zastosowania nowej technologii a notki (jeżeli już uda sie je zamieścić w tym kapiącym nowoczesnością lejałcie) nie pozostaje mi nic innego jak tylko zapromować moje dwie dzisiejsze notki.
Tak, tak, dwie, ta będzie już trzecia.
Polecam wszystkim:
raven59
O mnie raven59

„Przypatrzcie się krukom: nie sieją ani żną; nie mają piwnic ani spichlerzy, a Bóg je żywi. O ileż ważniejsi jesteście wy niż ptaki!" Łk 12,24

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka