Krzysztof Bosak Krzysztof Bosak
1643
BLOG

Subiektywne podsumowanie roku 2012

Krzysztof Bosak Krzysztof Bosak Polityka Obserwuj notkę 23

 

Co ważnego wydarzyło się na świecie:
- kryzys strefy euro mimo zapowiedzi nie skończył się. Trwa gospodarcza stagnacja podtrzymana dodrukiem pieniądza, pogłębia się polityczny chaos w UE - tak trzymać :)
- rozwiały się lewicowe złudzenia związane z "arabskimi rewolucjami" - i dobrze.
- w dwóch ważnych państwach Zachodu prezydentami zostali lewacy (USA, Francja) - to nie dobrze...
- Putin ponownie prezydentem w Rosji - "modernizacja" Miedwiediewa była oczywiście złudzeniem.
- skończył się reset USA-Rosja, pogłębiają się napięcia USA-Chiny. Co to da? Zobaczymy....
- nie wybuchła wojna z Iranem - to dobrze.
- nie rozstrzygnęła się wciąż wojna domowa w Syrii. Żal Syryjczyków...
- coś pominąłem?

Co ważnego w Polsce?
- Protesty anty-ACTA - dla mnie numer jeden, rząd PO utracił młodzież. I dobrze!
- Kolejne demaskowanie kłamstw i zaniedbań związanych z 10IV10. - oliwa sprawiedliwa...
- Euro 2012 - było i się skończyło. Kosztowna fanaberia...
- Ruch Palikota chyba się wypalił. Wszedł do Sejmu, pokazał swą jałowość. Oby to była ich pierwsza i ostatnia kadencja.
- Kolejny Marsz Niepodległości okazał się dużym sukcesem, a ogłoszenie budowy Ruchu Narodowego narobiło nadspodziewanego zamieszania. No i świetnie!

Co ciekawego u mnie?
- Zrobiłem Mapę Wydatków - kto nie widział niech zajrzy: http://mapawydatkow.pl/
- Po 2 latach opuściłem Fundację Republikańską. Od nowego roku nowe działania w bardziej narodowym klimacie!
- Sporo jeździłem po kraju - dużo świetnych spotkań i ciekawych kontaktów
- Sport: w triathlonie poprawiłem swój czas na dystansie sprint (Susz), debiutowałem na dystansach supersprint (Łagów) i olimpijskim (Ełk). Poza tym jestem dumny, bo wraz z Przemkiem i Łukaszem (liderem służby porządkowej Marszu Niepodległości i adwokatem obsługującym Marsz Niepodległości) ukończyliśmy 10-kilometrowy bieg przez bagna na poligonie pułku komandosów w Lublińcu - Bieg Katorżnika.

W nowym roku życzę wszystkim dużo okazji do ciężkiej i efektywnej pracy dla wyeliminowanie resztek sowieckiego dziedzictwa z naszego życia kulturalnego i politycznego. Ku chwale Ojczyzny!

Ostatnio rzadko na s24, częściej na facebooku, gdzie prowadzę Krzysztof Bosak | MIKROBLOG Wypromuj również swoją stronę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka