Momotoro Momotoro
18
BLOG

Co się w sercu kryje cz.64

Momotoro Momotoro Społeczeństwo Obserwuj notkę 0

Rozważania na podstawie książki "Rozważania Różańcowe na Każdy Dzień" Tom 2. Rozważania na niedzielę 41 tygodnia roku.

Świat rzeczywiście żyje tak, jakby Bóg nie istniał. I ja tak czasami postępuję.
Gdy nie patrzę na Twoją twarz i szukam swojej twarzy w tym świecie. Szukam swojej drogi, czasu, pozycji siły.

Zapominam, że wszystko to, co wydaje mi się należeć do mnie i na co ma wpływ, takie nie jest. Wszystko jest darem.

Gdy jestem przed Tobą, a Ty przede mną, nie ma między nami tajemnic, nie ma przed nami przeszkód. Wtedy rodzi się miłość. Rodzi się szacunek, zrozumienie, cierpliwość, stałość i wierność.

Nie da się tego przeżyć, gdy twarze nie są zwrócone ku sobie. Gdy wewnątrz serca jest gniew, strach i lęk.



Momotoro
O mnie Momotoro

Najcześciej mówią mi Wodek. Nie jest to błąd, że nie napisałem "ł". Trudno inaczej zdrobnić imię Wodzisław:). Urodziłem się kilka dni przed zakończeniem stanu wojennego. Z lat 80' nic szczególnego nie pamiętam, a z 90' szkołę podstawową i kawałek technikum. Dojrzewanie i studia to już poprzednia dekada. Po 10 kwietnia 2010 roku zmieniło się bardzo wiele nie tylko do okoła mnie, ale także i we mnie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo