Ksymenes Ksymenes
1401
BLOG

Kazus Mariusza Kamińskiego (CBA)

Ksymenes Ksymenes Polityka Obserwuj notkę 31

Właśnie oglądam "Kropkę nad i" z udziałem prokuratora generalnego. Andrzej Seremet zaprzeczył informacjom ujawnionym ostatnio przez byłego szefa CBA Mariusza Kamińskiego, a dotyczącym finansowania jakoby Platformy Obywatelskiej ze środków pochodzących z gangsterki.

Dotychczas często broniłem Mariusza Kamińskiego. Jako legalista uważam jednak, że swoim ostatnim wystąpieniem przekroczył granice, a co do końca życia będzie mu wypominane. Sytuacja ta będzie miała też niewątpliwy wpływ na jego wiarygodność. Czy jest to zatem dobra cena?

Nie odbieram Mariuszowi Kamińskiemu zaangażowania i determinacji, ale mam coraz więcej wątpliwości, czy środki prawne i operacyjne, którymi posługiwał się podczas szefowania CBA, były w danej sytuacji najodpowiedniejsze. Mówiąc inaczej, nie mam już pełnego przekonania, że stanowisko szefa CBA było dla niego odpowiednie i - mówiąc kolokwialnie - czy przypadkiem nie trafił na cwaniaków i sytuacje, które go po prostu przerosły.

Dla Polski najlepsza byłaby sytuacja, gdyby Mariusz Kamiński tylko konfabulował. Niestety, mam przekonanie graniczące z pewnością, iż b. szef CBA ma rację. Tyle że co z tego, skoro ta racja została spalona na stosie dokładnie nie wiem nawet czego. No bo czego? Prywatnych ideałów? Ambicji? Bieżącej gry politycznej?

Ksymenes
O mnie Ksymenes

Interesuje mnie przyszłość Polski, a nie konkretnej partii. Strzelam przede wszystkim do złej władzy, ale zła opozycja również nie może na mnie liczyć. W przeszłości sympatyzowałem z UPR - głównie w kwestiach wolnego rynku. Lista blogerów, którzy trwale zbanowali mnie bez sensownej przyczyny: Andrzej Celiński, Mireks, maia14, teesa Zbanowani przeze mnie za chamstwo: entefuhrer (14.08.2011), mundry (05.10.2011)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka