Ksymenes Ksymenes
678
BLOG

Czy Polacy to sondażowi idioci?

Ksymenes Ksymenes Polityka Obserwuj notkę 11

Do tytułowego pytania skłonił mnie sondaż opublikowany na Onet przy okazji wypowiedzi Antoniego Macierewicza na temat przyczyn katastrofy smoleńskiej. Niestety, ponieważ nie potrafię zrobić zrzutu ekranowego i wkleić go tutaj, wyniki pokażę w formie pisemnej.

Pytanie sondażowe brzmi:

Który dokument jest najlepszym źródłem wiedzy o przyczynach katastrofy smoleńskiej?

Odpowiedzi na godzinę 20:00 (6949 głosujących):

Raport MAK - 611 (9%)

Raport komisji Jerzego Millera - 2051 (29%)

Raport prokuratury wojskowej - 742 (11%)

"Biała księga" PiS - 1828 (26%)

Inny dokument - 155 (3%)

Wszystkie są tak samo dobre - 154 (2%)

Nie interesuje mnie to - 1408 (20%)

 

Pomijam taki drobiazg, że 155 głosów daje 3%, a 154 tylko 2%, bo pewnie wynika to z techniki zaokrągleń.

Znam raport MAK i tzw. białą księgę zespołu A. Macierewicza. Raport komisji J. Millera ukaże się dopiero jutro, zaś o raporcie prokuratury wojskowej nigdy nie słyszałem i jest mało prawdopodobne, by coś takiego było tworzone, a już na pewno nie do spopularyzowania. A jednak forumowicze Onetu w blisko 30% wskazali na nieznany im dokument (sic!) jako najlepszy, zaś 11% wskazało dokument, którego być może nigdy nie ujrzą na oczy!

Czy te 41% to wyborcy PO? Nie wiem, ale nie wykluczam.

Do tej sondy można od razu dorobić wniosek na miarę mediów III RP:

Polacy uznali raport komisji ministra Jerzego Millera za najlepszy.

I to na dzień przed zapoznaniem się z nim!

 

 

http://wiadomosci.onet.pl/raporty/katastrofa-smolenska/macierewicz-zdradza-przyczyne-katastrofy-dwa-wielk,1,4806860,wiadomosc.html

Ksymenes
O mnie Ksymenes

Interesuje mnie przyszłość Polski, a nie konkretnej partii. Strzelam przede wszystkim do złej władzy, ale zła opozycja również nie może na mnie liczyć. W przeszłości sympatyzowałem z UPR - głównie w kwestiach wolnego rynku. Lista blogerów, którzy trwale zbanowali mnie bez sensownej przyczyny: Andrzej Celiński, Mireks, maia14, teesa Zbanowani przeze mnie za chamstwo: entefuhrer (14.08.2011), mundry (05.10.2011)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka