Przemek Przemek
60
BLOG

Seanse nienawiści na gazeta.pl

Przemek Przemek Polityka Obserwuj notkę 4

Zajrzałem sobie przed chwilą na stronę kulturalnych czytelników serwisu www.gazeta.pl.

Jak wiemy Gazeta Wyborcza słynie z walki z "niekulturalnymi" oraz "antysemickimi" czytelnikami Naszego Dziennika oraz z takimiż słuchaczami "Radia Maryja"

 

Spojrzałem sobie na na forum, którym bardzo szczyciła się ostatnio Gazeta Wyborcza i wziąłem pierwsze z góry trzy trzy komentarze na dowolne  dobrane wybiórczo ;) 3 artykuły. Długo nie musiałem szukać i już mogę wyrobić sobie zdanie na temat poziomu przeciętnego czytelnika Gazety Wyborczej i poziomu moderatorów gazeta.pl

Gazeto - gratuluję

 

 

Poniżej wspomniane przykłady:

 

Na zdjęciach na górze tytuł artykułu oraz pierwsze z góry komentarze:


Oburzenie z powodu kolejnych afer rządu

wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,7146348,Jak_CBA_osierocila_dom_w_Kazimierzu.html

 oburzenie z powodu kolejnych afer rządu

 


Konstruktywnie o wypowiedzi Jarosława Kaczyńskiego

wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,7147228,Kaczynski__Za_szefa_CBA_Tuskowi_moze_grozic_wiezienie.html


O niejakim agencie Tomku

wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,7146348,Jak_CBA_osierocila_dom_w_Kazimierzu.html

O agencie Tomku

Przemek
O mnie Przemek

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka