Komentuj, obserwuj tematy,
Załóż profil w salon24.pl
Mój profil
Kuqi Kuqi
167
BLOG

Bóg był wczoraj Legionistą

Kuqi Kuqi Rozmaitości Obserwuj notkę 1

Jestem po nieprzespanej nocy. Zdarzyło się coś świetnego i trzeba było to należycie uczcić. Ważne jest to, że chłopcy pokazali charakter i też niemałe umiejętności. Będą grać w lidze Europy i bardzo dobrze. Mam nadzieję, że nie zapomną jednak o głównym celu, czyli mistrzostwie Polski. Wiemy doskonale z ostatnich lat, że drużyna dobrze prezentująca sie w Europie nie daje rady w rodzimej lidze. Oby udało się tego uniknąć.

Najbardziej cieszy mnie to, że Legia tak bardzo w Polsce pogardzana pokazała, iż jest świetną drużyną. Póki co prezentuje się najlepiej z naszych klubów na arenie międzynarodowej. Gra Wisły w dwumeczu z APOEL-em nie dorasta do pięt grze Legii w spotkaniach ze Spartakiem. Życzę powodzenia również Wiśle, bo dobre występy w Europie dają duże korzyści nie tylko samym klubom. Do tego możemy mieć z tych meczów dużo radości.

Dość trudno mi jest zdobyć się teraz na porządną analizę wczorajszego występu mojej ulubionej drużyny, ale na pewno wkrótce to uczynię. Wreszcie jakaś drużyna dała Polakom wiele radości. Szkoda, że pewien pan z jakiegoś idiotycznego powodu nie zdecydował się puścić meczu w otwartym kanale, ale to jego problem i jego głupota.

Tanczymy labada....

Kuqi
O mnie Kuqi

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości