+LACH+ +LACH+
87
BLOG

Jak to było naprawdę z uroczą Kasią

+LACH+ +LACH+ Kultura Obserwuj notkę 3
No kurcze na pewno nie zamieniam sie w pudelka.pl ...ale normalnie jestem oburzony kłamstwami tabloidów! Zakazać! Wyciąć i w dyby śmierdziuchów! Jak ja niecierpie medialnej nagonki! Posklejali w fotoszopie jakieś zdjęcia z imprezy boskiej Kasi i robią aferę! Świństwo i manipulacja! Jak było naprawdę? Nie było żadnego biskupa! Tylko było tak! image a jak ktoś nie wierzy to normalnie przysięgam na chorą goleń Olka i pomroczność jasną syna Lesia! oto drugi dowód! image -wiesz Tato ten Lach to super gość i jakie ma tatuaże! - wiem! czytuje jego bloga! ...kurcze naprawdę byłem pod wrażeniem i jako że kawaler to bez żadnego podtekstu i ironii mowie dziewczyna utalentowana i normalnie cymes! To co już się bawić nie można? Ha! A kurcze taka partia, fiu fiu... pozdrawiam was serdecznie wasz wiecznie zakochany apokaliptyczny gigolo z CBA Lach! Buziaczki! ps. Leszka K. córeczka też pierwsza liga, a i Olcia byłego prezia palce lizać... ...ps.2 nr telefonu daje na priva jakby co (to do przyszłych narzeczonych i służb specjalnych) ;)
+LACH+
O mnie +LACH+

..kotwicą wydrapie buntu pazury Dbaj o higienę mentalną boomp3.com O mnie: obywatelstwo: Polskie narodowość: sarmacka z domieszką: słowiańsko-tatarsko -węgiersko-białorusko -żydowsko-ormiańsko -litewsko-kozacką Kontakt: neosarmata at wp.pl gg: 7783486 Moje artystyczne królestwo

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura