+LACH+ +LACH+
599
BLOG

Najważniejsza rzecz, humorek i na lekko wszystko brać....

+LACH+ +LACH+ Kultura Obserwuj notkę 3
Trzeba budzić się z uśmiechem i ze śmiechem kłaść się spać. Na szarości zimowych dni mam dobre remedium!
Piosenka: OJ DIRIDI Ja już taką mam naturę od szczeniackich swoich lat, że ja śmieję się z wszystkiego i że gwiżdżę wciąż na świat. Jeśli czasem jest mi ciężko lub mi figla spłata los ja nie płaczę, ja nie wzdycham, ale śmieję się na głos. Oj diridi, od diridi, rach ciach ciach jutro się odczepi bida, rach ciach ciach a jak bida się odczepi, rach ciach ciach znów będzie lepiej, hop siup. To jest życie hokus pokus, zwykły hazard, zwykła gra albo orzeł albo reszka, raz się ni ma raz się ma. Jeśli wygrasz to w porządku, wtedy bracie rób co chcesz, a jak przegrasz też się nie martw tylko ze mnie przykład bierz. Oj diridi, oj diridi, rach ciach ciach przede wszystkim dobra mina, rach ciach ciach potem całus i dziewczyna, rach ciach ciach reszta to bujda, hop siup. Najważniejsza rzecz, humorek i na lekko wszystko brać. Trzeba budzić się z uśmiechem i ze śmiechem kłaść się spać. Po co martwić się i smusić i narzekać wciąż na brak, lepiej śmiać się ze wszystkiego i powiedzieć sobie tak: Oj diridi, oj diridi, rach ciach ciach wszystko bzdury, nos do góry, rach ciach ciach wciąż wesoło chociaż goło, rach ciach ciach reszta to frajer, hop siup. I ho i lu, proszę państwa nabrać tchu I raz i dwa, proszę państwa zaczynamy, proszę śpiewać to co ja. Oj diridi, oj diridi, rach ciach ciach wszystko bzdury, nos do góry, rach ciach ciach wciąż wesoło chociaż goło, rach ciach ciach reszta to frajer, hop siup. * Muzyka piosenki (-ek) : Henryk Wars * Słowa piosenki (-ek) : Emanuel Schlechter * Wykonanie piosenki (-ek) : Adolf Dymsza I jak? Od razu lepiej? :) --------------------------------------------------- No tyle człowiek robi tych projektów, ze wreszcie zebrałem sie w sobie i zrobiłem swoją własną witrynkie dezajnerską Serdecznie zapraszam Tutaj Alkemik design image image Serwus!
+LACH+
O mnie +LACH+

..kotwicą wydrapie buntu pazury Dbaj o higienę mentalną boomp3.com O mnie: obywatelstwo: Polskie narodowość: sarmacka z domieszką: słowiańsko-tatarsko -węgiersko-białorusko -żydowsko-ormiańsko -litewsko-kozacką Kontakt: neosarmata at wp.pl gg: 7783486 Moje artystyczne królestwo

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura