+LACH+ +LACH+
84
BLOG

Plac Wolności - trybut muzyczny dla Powstania Wielkopolskiego

+LACH+ +LACH+ Kultura Obserwuj notkę 4
Jest mi niezmiernie miło zaprezentować moim drogim czytelnikom projekt przy którym pomagam i jestem nim diabelsko podekscytowany. image Plac Wolności - jest projektem muzycznym przygotowanym w hołdzie Powstańcom Wielkopolskim. Mineło 90 lat od wydarzeń, które pokazały całemu światu, że Polak nie potrafi żyć w niewoli, że nikt i nic nie są w stanie odebrać mu Wolności. Wielkopolski zryw powstańczy jest o tyle wyjątkowy, że jedyny w dziejach Polski zakończony sukcesem. Ludzie szybko tu się zorganizowali i zjednoczyli w walce o Niepodległość. Minoł już prawie wiek od tych wydarzeń, ale ich echo wciąż żyje w naszych sercach. Dziękujemy Wam - Pamiętamy - nie pozwolimy zapomnieć. image Muzyka:

image

www.plac-wolnosci.pl Nad stronką cały czas pracujemy więc wybaczcie tak skromną formę!! Tej! Pozdrawiam serdecznie! ;)

+LACH+
O mnie +LACH+

..kotwicą wydrapie buntu pazury Dbaj o higienę mentalną boomp3.com O mnie: obywatelstwo: Polskie narodowość: sarmacka z domieszką: słowiańsko-tatarsko -węgiersko-białorusko -żydowsko-ormiańsko -litewsko-kozacką Kontakt: neosarmata at wp.pl gg: 7783486 Moje artystyczne królestwo

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura