legionnaire legionnaire
2924
BLOG

Zamach w Smoleńsku to realizacja jednego z kilku scenariuszy ?

legionnaire legionnaire Rozmaitości Obserwuj notkę 104

Prezes PiS Jarosław Kaczyński uważa, że szykowano różne wersje zamachu na jego brata - śp. Lecha Kaczyńskiego. I jeśli prezydent nie zginąłby podczas podróży do Katynia, to doszłoby do tego podczas kolejnego wyjazdu zagranicznego. "...Czy koncepcja zamachu w Smoleńsku była jedyna? W moim przekonaniu są przesłanki, żeby sądzić, że gdyby się nie udało w Smoleńsku, np. mój brat, jak niektórzy postulowali, pojechałby pociągiem, to on by nastąpił  później ..." – stwierdził Jarosław Kaczyński podczas sobotniego spotkania w auli Uniwersytetu Opolskiego.

Zapraszam na pełną relację z  wystąpienia Jarosława Kaczyńskiego w Opolu.

Podczas spotkania padają słowa o wielkim nazwijmy to "ciężarze gatunkowym". Czy nie nadszedł jednak już czas, by Jarosław Kaczyński powiedział co faktycznie wie otwartym tekstem ?  Poniższe sformułowania nie mogą być przecież "rzucane na wiatr" bez ich podparcia materiałem dowodowym :

- Czy koncepcja zamachu w Smoleńsku była jedyna, bo w moim przekonaniu są przesłanki, żeby sądzić, że gdyby się nie udało w Smoleńsku, na przykład mój brat, jak niektórzy postulowali, pojechałby pociągiem, to on by nastąpił później. Nie będę tutaj państwu, o tym mówił nic więcej – tłumaczył J. Kaczyński.- Ja osobiście jestem o tym przekonany, że nastąpiłby przy kolejnej podróży mojego brata. Tym razem do Stanów Zjednoczonych. Oczywiście, nie na terytorium Stanów Zjednoczonych.

- Krótko mówiąc, proszę państwa, tu jest mnóstwo różnych rzeczy do wyjaśnienia, mnóstwo różnych rzeczy, których nie ma w mediach i o ile mi wiadomo też nie ma w śledztwie, chociaż może tylko w moich zeznaniach się to znajduje, a które wskazują na to, że tam były jakieś daleko idące przygotowania, że przygotowywano się na różne warianty, podejmowano, różne działania, żeby akurat, było tak że ten samolot z tymi osobami, które się tam znalazły, poleciał– stwierdził prezes Prawa i Sprawiedliwości.

Już czas Panie Jarosławie powiedzieć co jest Panu wiadome w sprawie smoleńskiej. Czas na  fakty i rozliczenia nadszedł.

Legionnaire

legionnaire
O mnie legionnaire

Large Visitor Globe

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości