Rzecki Rzecki
200
BLOG

Narodowy Dzień Pamięci a ZTM

Rzecki Rzecki Gospodarka Obserwuj notkę 0

Warszawski ZTM zazwyczaj nie wywołuje u mnie pozytywnych odczuć. Kojarzy mi się z horendalnymi podwyżkami biletów i niegospodarnością, taką jak zakup drogich autobusów niemieckiego producenta zamiast autobusów producenta krajowego. Lecz dziś, w Narodowym Dniu Pamięci o "Żołnierzach Wyklętych", gdy zobaczyłem chorągiewki na autobusach i gdy dopiero po tym fakcie skojarzyłem dlaczego je zetknięto, muszę wobec warszawskiego ZTM wyrazić szacunek. 

Poniżej krótkie pismo jakie tam dziś wysłałem. Niech korporacja wie, że ktoś docenia ich pozamerytoryczny lecz społecznie ważny wysiłek.

Szanowni Państwo,

pragnę podziękować Państwu za uczczenie Narodowego Dnia Pamięci "Żołnierzy Wyklętych", przypadającego na dzień 1 marca, na mocy ustawy z dn. 3 lutego 2011r. (Dz.U. Nr32, poz. 160). Udekorowanie w tym dniu pojazdów komunikacji miejskiej barwami narodowymi stanowi nie tylko piękny gest, lecz również jest bardzo potrzebnym działaniem propagującym w świadomości społecznej doniosłe przesłanie Dnia Pamięci.

Z wyrazami szacunku,

...

 

Rzecki
O mnie Rzecki

Służę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka