leniuch102 leniuch102
78
BLOG

Planeta Polska

leniuch102 leniuch102 Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 2
Czuję się wyczerpany jak Gorbaczow, który bo 50 latach łykania propagandy stwierdził, że dalej już tak nie może.

W ogródku czytam o najgorętszym lipcu w ludzkiej pamięci, ale odkładam tablet i idę po spodnie, bo zimno. Wracam, czytam dalej, ale muszę się zawinąć, bo pada. Przechodzę do artykułu obrazowo opisującego, co się dzieje z ludzkim ciałem w temperaturze 40C. Przypominam sobie co się dzieje z ludzkim ciałem w temperaturzez 8 stopni, bo taką mieliśmy w nocy na kajakach. W nocy w ośmiu stopniach okazuje się, ze sprzedawcy śpiworów kłamią, oto, co się dzieje. Dlatego w nocy na kajakach w temperaturze 8 stopni każdy powinien być pogodzony ze swoją Nataszą. Albo mieć naprawdę drogi śpiwór.

Naprawdę, włożyłem dużo serca i starań, żeby – trzymając się wodniackich skojarzeń – pozostać w głównym nurcie, wierzyć w globalne ocieplenie, pandemię, różnorodność, inkluzywność, tolerancję itp ale pomaleńku kończy mi się… nie no nie cierpliwość… Czuję się wyczerpany jak Gorbaczow, który bo 50 latach łykania propagandy stwierdził, że dalej już tak nie może.

Zatem, Mili, wywalę.

Ani te maseczki, ani te szczepionki nie były – chyba – nic warte, pompy ciepła nie działają, a szkoda, bo wcale nie jest coraz cieplej, tylko zimniej raczej chyba, może nie wg BBC, które skarmiało mnie tymi maseczkami i pompami ciepła, ale wg mojego termometru – na pewno.

Zresztą, może i tam gdzieś jest gorąco, ale jak mam wierzyć mediom, które co do jednego naginają wiadomości w swoją stronę.
Dysonans między tym, co przed oczami, a tym co w publikatorach narósł tak, że aby nie zwariować, wymyśliłem sobie, że żyję na trochę innej planecie, o roboczej nazwie planeta Polska. Na planecie Zachód trwa fala upałów, pożarów, ludzie przesiadają się na auta elektryczne, chłopy rodzą dzieci etc.
A u nas po staremu, lato w kratę i ekogroszek.
Co się dziwić, inny glob.

image

leniuch102
O mnie leniuch102

treści "osobiste": https://leniuch.home.blog/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości