leniuch102 leniuch102
73
BLOG

Ćwir

leniuch102 leniuch102 Technologie Obserwuj notkę 3
Na iksie powiedzą ci, którzy z posłów pisu są gejami, ile kosztował przeszczep włosów z nieważne skąd na głowę red. Stanowskiego i czy się przyjął

Zadziwiające, z jakich źródeł ludzie czerpią teraz informacje o świecie. Moje dziecko np. przez lata od – jak się ostatnio okazało – internetowego pedofila, jeśli pedofilią można nazwać nagabywanie 14 latek. Teraz można, dobrze że Jagiełło tego nie dożył. Moi koledzy z pracy z kolei są pod przemożnym wpływem Kanału Sportowego i jego gwiazd. (Tu mamy pkt wspólny w postaci red. Mazurka, nie żebym go jakoś lubił i szanował, po prostu obaj mamy w serduszkach miejsce dla Kukiza i prawicy w ogóle)

Media głównego nurtu w międzyczasie stały się przekaźnikami nieświeżych newsów z twittera. Spiker telewizyjny po prostu odczytuje tweety i dorzuca „swój” komentarz. No sorry, tak to ja sam mogę, dlatego reaktywowałem się na twitterze zwanym teraz iksem.

Nie tylko widzę newsy pierwszy, ale poznaję także okołonewsowe smaczki, które z oczywistych powodów nie przeciekają do wieczornych wiadomości. Na iksie powiedzą ci, którzy z posłów pisu są gejami, ile kosztował przeszczep włosów z nieważne skąd na głowę red. Stanowskiego i czy się przyjął (12 koła i nie przyjął się), jak wygląda i co robi była laska Jasia Kapeli (wygląda fajnie i żyje z kobitą).

Moich tweetów nikt nie czyta, ale i tak mam kupę frajdy, a co najważniejsze nie skasowali mnie jeszcze jak swego czasu z fejsbuka. Na iksie bowiem administracja ma wywalone, każdy musi własnoręcznie blokować komentujących, jak mój ulubiony autor Jakub Żulczyk, blokujący mnie po moim pierwszym komentarzu pod jego tweetem.

Jakby co zapraszam: https://twitter.com/leniuch102


leniuch102
O mnie leniuch102

treści "osobiste": https://leniuch.home.blog/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie