lexblue lexblue
259
BLOG

Sia: Żyrandol. Czy to o naszym Prezydencie?

lexblue lexblue Polityka Obserwuj notkę 6

Na początek zwierzenie - wychowałem się na muzyce klasycznej. Chodziłem do szkoły muzycznej i uczyłem się gry na fortepianie. Rodzina od strony Mamy jest bardzo muzykalna, a moja Mama i Wujek byli wyjątkowo uzdolnieni muzycznie. Tak wiec grałem; niezbyt dobrze, ale wystarczająco by polubić instrument i zyskać szacunek dla bardziej uzdolnionych. Miało to też wpływ na mój gust muzyczny bo słuchałem i nadal słucham prawie wyłącznie muzyki klasycznej i operowej. Kontakt z muzyką popularną mam jedynie okazyjny (np. koncert Eurowizji) i raczej wtedy kiedy córka kupi mu jakąś płytę. No i ostatnio kupiła mi płytę piosenkarki o pseudonimie Sia. Włączyłem i zbaraniałem bo pierwsza piosenka "Żyrandol" (z pominięciem wątku alkoholowego) jest o życiu naszego Prezydenta. Jeżeli ktoś ma kłopot ze zrozumieniem tekstu to proszę się nie martwić, bo trudno zrozumieć wszystkie słowa. Refren jest łatwiejszy niż reszta i tłumaczy się w sposób następujący:

Będę się bujać na żyrandolu

Na żyrandolu,

Będę żyć jakby nie było jutra,

Jakby go nie było,

Ulecę w noc jak ptak,

A  łzy mi wyschną,

Będę się bujać na żyrandolu,

Na żyrandolu

Udało mi się znaleźć tą piosenkę z tekstem. Proszę posłuchać (refren od 0:36) i zamyślić się nad życiem i losem Prezydenta. Podobno miał niedawno urodziny. 

Sia – Chandelier (Żyrandol).

lexblue
O mnie lexblue

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka