lida lida
197
BLOG

Ta wiadomość o Gandhi ma na celu Palestynę

lida lida Rozmaitości Obserwuj notkę 4

Gandhi był zwolennikiem Palestyny i powiedział że India nigdy nie będzie naprawdę wolna kiedy Palestyńczycy cierpią.
ma inne wymowy na tn temat .
Cały ten dziennik to atak na szanowną i lubioną osobę aby zwątpić w to co on obronił.

Hindusy w tym roku poparli tak zwany Marsz Światowy do Jerozolimu na podstawie właśnie słów Gandhiego , brałam w tym udział i dostałam książke od Hinduski o nim , zdumiona byłam widząc że Jerozolima i meczet w nim jest ważny dla hinduski.

nie do wiary? zapraszam na oficjalną stronę tego ruchu światowego , poza mną nie było innej Polki lub Polaka
niestety .

ten dziennik  jest propagandą przeciwko obrońców Palestyny !

http://wiadomosci.onet.pl/swiat/opublikowane-w-indiach-listy-ukazuja-ghandiego-w-z,1,5409154,wiadomosc.html

 moja pierwsza poczta na tym blogu byłą o Światowym Marszu

Organizujemy marsz do Jeruzalemu 30 marca 2012

 

 

lida
O mnie lida

Lubie pokój.Lubie Boga i modlitwe. Uważam że religia jest sposobem kształtowania ludzkich charakterów w jak najpiękniejszy sposób , a jeżeli ktoś nadużywa religijne przekazania aby sprawiać ból , to trzeba mu się przeciwstawić w imię Boga!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości