lida lida
231
BLOG

kaligrafia Koranu ; w imię Boga który Miłuje i Lituje się

lida lida Rozmaitości Obserwuj notkę 0

 

żeby ten tekst nie był całkiem wyrwany z kontekstu postarałam się przetłumaczyć zdania poprzedniejsze i następujące.

 

Poniżej : 2 Obrazki z tekstem "W imię Boga który Miłuje i Lituje się "

te same Arabskie litery , trochę inaczej napisane

 

W imię Boga który Miłuje i Lituje się

Powiedz słuchajcie Boga i słuchajcie Posłańca a jeżeli się odwracacie to on ma swój obowiązek a wasze obowiązki są wasze i jak go posłuchacie to będziecie na właściwej drodze ,a jego obowiązkiem jest tylko wam przekazać

Bóg Obiecał tym którym uwierzyli z pośród was i mają dobre uczynki że oni będą Następcami na ziemitak jak byli Następcami inni przed nimi i ich religia będzie naśladowana tak jak ich pociesza i zamieni ich poczuci strachu na poczucie bezpieczeństwa ,nie bierzcie dla Mnie współtowarzyszy a kto po tym wybierze niewierność to oni są złoczyńcami.

 

To  kojarzy mi się z fragmentem z Ewangelii ,chociaż czytając Ewangelię  to jest dla mnie jasne że ona nie jest Bożym słowem .

 

 

 

lida
O mnie lida

Lubie pokój.Lubie Boga i modlitwe. Uważam że religia jest sposobem kształtowania ludzkich charakterów w jak najpiękniejszy sposób , a jeżeli ktoś nadużywa religijne przekazania aby sprawiać ból , to trzeba mu się przeciwstawić w imię Boga!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości