Limes Inferior Limes Inferior
195
BLOG

Doścignąwszy Strońskiego

Limes Inferior Limes Inferior Polityka Obserwuj notkę 1

Historia lubi się niestety powtarzać. Polecam bardzo przeczytanie historii o endecji i Narutowiczu. Tekst ten miałem polecić nieco wcześniej, kiedy czytałem jak GW leje krokodyle łzy nad trumną prezydenta (Kwadrans w sumie może, ale lała). No ale ja przyjmuję że mojego Prezydenta nikt nie zamordował, więc pomyślałem że to nie na miejscu, i że może się nieco uspokoimy. Ale teraz zabito człowieka, szczując szaleńca przeciw bezbronnym. Przeczytajmy fragment o artykule "Ciszej nad tą trumną". Zamieńmy Strońskiego na Wrońskiego, zmieńmy nieco tytuł i dostajemy komentarz redakcyjny do pierwszego politycznego morderstwa w Polsce.

Jest dla mnie przeraźliwym hihotem historii, że Michnik, który w dobrej wierze(?) całe życie walczył z endecją odtworzył jej najgorszą przeraźliwą mordę w swojej ukochanej Gazecie. Pewnie tego nie zobaczy, tylko za piędziesiąt lat przeczytamy taką analizę w nieciekawym opracowaniu, takim jak to które zacytowałem.

Ja nie chcę żyć w takim kraju.

PS. Mam problem z tytułem bloga i swoim nickiem. Przekroczyliśmy Limes Inferior. Założymy się że za miesiąc nikt nie zauważy?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka