Lubicz Lubicz
4712
BLOG

Patrzyłem na te kartki...

Lubicz Lubicz Polityka Obserwuj notkę 202

... Patrzyłem na te kartki, widziałem, że premier ma coś przygotowanego. Ja tutaj kartek nie mam. To różnica między nami – powiedział przed godziną prezes PiS, pan Jarosław Kaczyński.

Dokładnie tak a nie inaczej, Panie Prezesie. To bardzo istotna różnica. To Pan i pańska partia zgłosiliście wniosek o odwołanie rządu a nie odwrotnie i byc może pan premier ma rację, twierdząc, że chodzi tu wyłącznie o bicie piany i polityczną hucpę. Hucpę do której on jednak wyszedł przygotowany.

PS. To trochę tak jak wczorajszy półfinał. Brazylijczycy też wyszli na boisko bez kartek i konceptu. Skończyło się jak się skończyc musiało - excusez-moi le mot – siedem do jednego. Lub raczej – w kontekście politycznej chronologii – 1:8. Premier nie Özil i właduje wam na zakończenie jeszcze jedną :)

R’n’R
 

Lubicz
O mnie Lubicz

If I could stick my pen in my heart I'd spill it all over the stage Would it satisfy ya or would slide on by ya? Or would you think this boy is strange? Ain't he strayayange? If I could win you, if I could sing you a love song so divine. Would it be enough for your cheating heart If I broke down and cried? – If I criyiyied. I said I know it's only rock and roll But I like it. Ludzie do mie pisza :) Czy ty Lubicz złamany ch..u nie powinieneś trzymać fason jak prawdziwy komuch? Twoje agenturalne teksty (z których jesteś znany) dawno wystawiły ci świadectwo.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka