Lula322 Lula322
2402
BLOG

Skasowano bloga Unukalhai. Ot kaprys taki.

Lula322 Lula322 Rozmaitości Obserwuj notkę 234

 

Dwa komentarze :

 

 

 

 z : http://iktotuzmysla.salon24.pl/527433,jak-udowodnic-historycznosc-jezusa-niemiecka-historia-form

 

I mój komentarz

 

Dlaczego piszę kaprys ?

 

Bo gdyby kasowano za wulgaryzmy, to w ciągu doby zostałaby zmieciona z powierzchni połowa Salonu :)

Nie mam powodów, by nie wierzyć słowom Unukalhai. On był szczery. Nie wymyśliłby listu i słów.

Jak można komuś skasować bloga ? Jakim prawem ? Uzurpować sobie prawo do cudzej własności ? Nawiasem mówiąc uzurpowanie sobie prawa do nie swojej własności kojarzy mi się odpowiednio...

Jeśli Unukalhai obraził innego blogera to -po pierwsze- to była sprawa między blogerami !Jeśli już Admin chciał cenzurować to mógł ukryć komentarz ? Ale kasować bloga, z ciekawymi tekstami prowadzonego od przynajmniej pięciu lat ?

Bo przypadkiem wczoraj w aktywnych trafiłam na wypowiedź Unukalhai z 2008 roku. A pewnie pisał i dłużej Pięć lat !Wyobrażacie sobie ilość włożonej w bloga czasu i pracy ? Zwłaszcza, ze Unukalhai nie był osobą wpadającą tu tylko na pogawędki ( a nawet jeśli? )

 Miał bardzo ciekawe teksty

Przeczytałam te komentarze w nocy i byłam bardzo wzburzona. Mam zwyczaj czasem pisać na impulsie :) Dobrze, że nie napisałam na impulsie w nocy :)

Jeśli Admini strzegą zasad fair play na Salonie  to może powinni sami się do takich zasad stosować?

Zresztą te słowa są za małe. Bo nie chodzi o pouczanie przy nieudanym, agresywnym komentarzyku tylko skasowanie czyjejś wieloletniej pracy – ot po prostu.

Jeśli piszę o sprawach na Salonie, to przede wszystkim o cenzurze. Cenzurowanie jest zawsze nieumiejętnością dialogu.

 W przypadku Unukalhai, to już nawet nie cenzura. Przekreślenie Osoby. Za blogiem kryje się człowiek i jego myśli.Dlaczego się o tym zapomina ?

Usuniecie komentarzy narusza także te blogi gdzie bloger komentował– myślę o dyskusjach . Więc decyzja Admina dotyka nie tylko jednego blogera.

Kładąc się w spać, nie byłam pewna czy mój blog rano będzie. I może to właśnie było także impulsem do napisania  notki – słabo znaliśmy się się z Unukalhai – po prostu staram się zrozumieć sprawę. Jeśli jemu się to przydarzyło- To może się przydarzyć każdemu

 

 Bo czemu nie ?

Lula322
O mnie Lula322

************************************************************************************************************************************************************ Na Salonie od 29.I.2011 *************************************** >

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości