Lula Lula
711
BLOG

dreamcatcher

Lula Lula Kultura Obserwuj notkę 130


 

„ Przeżyła wiele ciężkich dni. Lecz noce były dla niej osłodą”
(Karen Blixen)

 

 

Jesień upływała mi pod znakiem snów
mocnointensywniegłębinowych
mówiłam sobie: zasypiam- i cieszyłam się. 

To było trochę jak czekanie na seans

nie ma już moich sal kinowych
jest ciemna sypialnia i ja w jej centrum
i moje sny.

Wszystkie zachwycały intensywnością
budziłam się w doświadczeniu

i wszystkie znikały gdy tylko próbowałam je zapisać
już teraz wiem dlaczego tak się działo
- nie były moje.

Zaczynałam się złościć
i zaczynałam się oddalać w poszukiwaniu.

Co mi po snach co nie chcą być częścią mojego dziennika ?

Zdjęłam dreamcatchera 
znad łóżka
-Wisiał od wakacji

Zaturkotały koraliki.

wrócił mój zwykłostary pokoik
i sny błahe bo błahe 
ale moje

 

Lulka

 

PS1

W wersji z Wilkiem ( Lula i Wilk) wilk się wygłupia- właściwy dreamcatcher to ten , co zawiera piórka kurze ( skombinuję)

PS2
W wersji całkiem realnej- te błahe sny to bzdura- jestem osobą , która miewa przecudne sny- jednak zatracam je w pisaninie. 
Koszmar!

:)

 

 

 

Lula
O mnie Lula

z Watahy ****************************************************

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura