MadMaciek MadMaciek
213
BLOG

Normalne przedszkole

MadMaciek MadMaciek Rozmaitości Obserwuj notkę 3

Na świątecznej mszy wierni zaczynają śpiewać kolędę "Lulajże Jezuniu". Moja córeczka z uśmiechem od ucha do ucha ciągnie mnie za rękaw i mówi do ucha:" tatusiu, ja to znam, śpiewaliśmy to w przedszkolu".

Nie napiszę oczywiście co to za przedszkole, bo zaraz znajdzie się jakiś idiota ateista, któremu to się nie spodoba i gotów protestować. Ja sam mimowolnie się uśmiechnąłem i pomyślałem, że moja córka ma szczęście chodzić jeszcze do normalnego przedszkola.

MadMaciek
O mnie MadMaciek

Ambitny i narwany. Nie lubi się wydeptanych ścieżek, bezmyślności i głupoty. Się lubi się dyskusje, piwo, książki i muzykę. Się kocha się góry, córkę, syna i żonę. Żyje się w Polsce i chce się żyć w Polsce.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości