maia14 maia14
3157
BLOG

"Chłopi" - bez magii...

maia14 maia14 Film Obserwuj temat Obserwuj notkę 40

"Chłopi", to film wyreżyserowany przez DK Welchman i Hugh Welchmana, do ich też scenariusza, wg powieści Władysława Reymonta. Spodziewałam się więcej...

No i wiadomo, że Jagna /gra ją Kamila Urzędowska/, wiejska dziewczyna, poślubia Macieja Borynę /Mirosław Baka/, ale kocha jego syna, żonatego i dzieciatego, Antka /Robert Gulaczyk/. A wieś obserwuje i z czasem każe...

Film "Chłopi", to malarska animacja, ale dla fabuły lepiej byłoby, gdyby został nakręcony w klasycznej konwencji, bo tak siłą dominującą są tu zdjęcia - czy malunki - autorstwa Kamila Polaka, Radosława Ładczuka i Szymona Kuriaty oraz tańce, śpiewy i muzyka /autorem jest L.U.K./, mało zróżnicowana.

Gdy oglądałam "Twojego Vincenta", czułam fabułę i magię..., nawet po seansie. Tu magia prysła, a film momentami nudził, tak że nie żałowałam, iż się skończył. Szkoda...



maia14
O mnie maia14

"Uśmiech wędruje daleko"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura