Amin Amin
50
BLOG

Życzenia z okazji Narodzenia Pańskiego.

Amin Amin Rozmaitości Obserwuj notkę 2

Wszystkim, ale to naprawdę wszystkim blogerom, komentatorom, czytelnikom, administracji, niebieskim, czerwonym, brunatnym, czarnym i różowym, każdemu kto tu zajrzy a nawet każdemu kto tu nie zagląda, życzę by żywa Nadzieja zawsze była obecna w Waszym życiu.

I jeszcze Wam życzę by blog Waszego życia składał się z samych udanych wpisów. Na dobrą sprawę wszystkie wpisy naszych żywotów i tak lądują na Stronie Głównej, Najgłówniejszej - więc warto się starać, nie?

W tym miejscu chcę poprosić wszystkich których być może uraziłem: nie chowajcie urazy.  Nie chowaj urazy NEOspasminie, Nemo44, Quasi, i JA_Stańczyku, nie chowajcie urazy i ci o których nawet nie pomyślałem, że mógłbym im sprawić przykrość a sprawiłem.

Wszystkim życzę spokojnych i dobrych Świąt Narodzenia Pańskiego.

Amin

Amin
O mnie Amin

 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości