Chmielewski Marek Chmielewski Marek
116
BLOG

TRANSFER ROKU.

Chmielewski Marek Chmielewski Marek Polityka Obserwuj notkę 0

Trener  Platformy Obywatelskiej -  Donald Tusk, dokonał jak na to wszystko wskazuje, transweru roku. Z klubu SLD przeszedł popularny zawodnik - Bartosz  Arłukowicz . Nie wiem na jakiej pozycji będzie grał, ale blisko kapitana Donalda Tuska. Podejrzewam że jego zadaniem będzie podawanie piłki , aby kapitan mógł strzelić gola. W sumie gówno mnie to obchodzi, czyli ten cały transfer i Tusk i Arłukowicz. Ale co mnie najbardziej rozśmieszyło to jak przedstawiciele SLD mówili że zdiwieniem że jak to on z poglądami komucha, mógł przejść do parti prawicowej i to parti twardych konserwatystów Platfomy Obywatelskiej. Jak to usłyszałem do ze śmiechu nie mogłem powietrza złapać. Platforma Oszustów jest partią prawicową i konserwatywną, a od kiedy ona taką jest ?  Więc jak to się ma że Platforma jako niby partia konserwatystów i prawicowa nie pozwala przytrzymać krzyża ze względu na żałobę narodową, napuszcza cyngli aby bili ludzi stojących i modlących się pod krzyżem, a teraz wprowadzają nam cenzurę na internecie,  i taka partia ma być partią prawicową ? wolne żarty, ta grupa POszewików tak rozumie prawicę jak ja język chiński. 

Moja sprawa jaki jestem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka