Marek  Kogut Marek Kogut
434
BLOG

macherzy Gender et consortes WON od dzieci

Marek  Kogut Marek Kogut Rozmaitości Obserwuj notkę 20

Niegodny jestem, bo w stosunku do tego ścierwa propagującego takie idee nie mam żadnych hamulców i nie jestem w stanie zła dobrem zwyciężać , MEA CULPA  .... wojny, rzezie, najgorszy jest los dzieci, widziałem sceny straszne na Bałkanach....  za wszelką cenę trzeba je chronić od tego typu badziewia jak "równościowe" wychowanie wg standardów gender, za wszelką cenę...

z komentarza Ciszy, zalecenia  jak formatować dzieci :
"0-4 - w rubryce "przekaż wiedzę", w rzędzie "seksualność" czytamy radość i przyjemność dotykania własnego ciała; masturbacja we wczesnym dzieciństwie

6-9 w rubryce "przekaż wiedzę" w rzędzie "płodność i prokreacja" czytamy podstawowe wiadomości dotyczące antykoncepcji (jest możliwe planowanie i decydowanie o swojej rodzinie; różne metody antykoncepcji)

9-12 w rubryce "naucz dziecko" w rzędzie "płodność i prokreacja" czytamy skuteczne stosowanie prezerwatyw i środków antykoncepcji w przyszłości

Ww. to wypis Intuicji z tych zaleceń :http://intuicja.salon24.pl/555057,sobotnie-wyznanie-lekkie-antygenderowe#comment_8500475"
po 12 ce powinny być w stanie negocjować seks...widać tutaj inspiracje zadeklarowanych pedofili z parlamentu europejskiego takich jak Cohn Bendit, kumpel guru lewatyw z naszego kraju; Michnika...
jedna wielka ferajna "lewatywowego"  łajna.
Cerbery PPP , co wy na to? znikniecie notkę?
gdzie DOBRO DZIECI ? wy macie je tam gdzie widzicie źródło wszelkiej przyjemności ...
istota problemu :
.

Bez dwóch zdań wykazano, że tzw równościowe wychowanie niszczy psychikę dzieciaków.... nie można milczeć....

już w maju o tym pisałem :

http://marekkontakt.salon24.pl/509530,wara-od-dzieci-swoloczy-wszelka

Marek  Kogut
O mnie Marek Kogut

NORMALNY

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości