MayKasahara MayKasahara
182
BLOG

Chiny - tradycyjne tańce Miao

MayKasahara MayKasahara Podróże Obserwuj temat Obserwuj notkę 4

 

 

Tym razem chciałam po prostu pokazać coś, co przygotowały dzieciaki, ze szkoły, gdzie uczyłam w Guizhou, w południowo-wschodnich Chinach. To jedna z najbiedniejszych i najsłabiej zaludnionych prowincji, w dużej mierze odcięta od świata, dzięki czemu wiele wiosek wciąż zachowało swą tradycyjną kulturę. Pociągiem z Pekinu jedzie się tu ponad trzydzieści godzin, nie ma szybkich kolei ani bezpośrednich lotów. Dzieci w szkole należą do mniejszości Miao (Hmong) jednej z 56 oficjalnych grup etnicznych. Nagranie jest słabej jakości, wykonane zwykłym iphonem, ale i tak uważam, to urocze.


 

 

MayKasahara
O mnie MayKasahara

Studentka stosunków międzynarodowych i - mam nadzieję - przyszły dyplomata. Z zamiłowania mól książkowy, poetka i podróżniczka. Zapraszam na mojego bloga osobistego/podróżniczego: http://www.cala-reszta-nocy.blogspot.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości