mde017 mde017
30
BLOG

Zdziwienie

mde017 mde017 Polityka Obserwuj notkę 3

Pani Halina Bortnowska jest dziś (27.11) gościem radia Tok FM i właśnie wypowiedziała dwa zdania, które wypowiedziane razem powodują, że mam wrażenie, że albo słucham debila, albo cwaniaka który chce mnie zrobić w niezłe bambuko.

Te zdania to

1. Jest bardzo ważne by przyjąć KPP.

2. KPP nic wielkiego nie zmienia, gdyż praktycznie wszystkie jej zapisy są juz w tej czy innej formie w Konwencjach, które Polska przyjęła oraz Traktacie reformującym

Nie pierwszy to raz słyszę jak osoba, która gardłuje jak ważne jest przyjęcie KPP jednocześnie twierdzą, że nic ona nie zmienia. Czy ja oszalałem czy wy też uważacie, że przyjęcie aktu prawnego, który nic nie zmienia nie tylko nie jest szczególnie ważne, ale wręcz idiotyczne?

A może ktoś prostym chłopskim językiem wytłumaczy mi dlaczego to ja jestem głupi a nie pani Halina?

mde017
O mnie mde017

zakochany

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka