Mefi100 Mefi100
132
BLOG

Herbata

Mefi100 Mefi100 Rozmaitości Obserwuj notkę 1
Kontynuacja tematu napitków. Wróciłem po paru tygodniach nieobecności do domu. Odwiedziło mnie kilku znajomych. Piwa nie miałem, więc zaproponowałem im herbatę. Mówiąc szczerze to jej także nie miałem. Tylko esencję w czajniczku. Wypili herbatę i nie mogli się jej nachwalić. Zgadywali jakich owoców użyłem. Ja robiłem tajemniczą minę. Tym bardziej, że żadnych owoców nie dodawałem. Gdy poszli to natychmiast pobiegłem do kuchni. Zobaczyć co było w czajniczku. Tak jak podejrzewałem nic tam specjalnego nie znalazłem. Oprócz grubego kożucha z pleśni. W końcu trochę mnie nie było.
Mefi100
O mnie Mefi100

Świat ten jest już tak zbudowany: rządzą nim nie najmądrzejsi lecz najbardziej bezwzględni, Często też, zwyczajni głupcy. Niestety, nie jestem jeszcze wystarczająco stary żeby mi skleroza pozwoliła o tym zapomnieć.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości