Mefi100 Mefi100
52
BLOG

Wstęp

Mefi100 Mefi100 Historia Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

   Przed swoim ostatnim pobytem w szpitalu zacząłem pisać coś co w zamierzeniu miało być książką. Pisałem ją jak na siebie szybko. Miałem zamiar poprawiać później. Nie zdążyłem.

  To co napisałem to zwykła fantastyka i nie należy szukać w niej sensu. Za  błędy przepraszam, lecz nie będę już ich poprawiał.  Należy jednak wziąć pewne rzeczy pod uwagę. Jak chociażby to, że to co piszę czasami może się różnić od wiedzy encyklopedycznej. Nie oznacza to jednak, że tak nie było. Nie będę już mówił o zdarzeniach sprzed tysięcy lat. Te współczesne, z naocznymi świadkami, też należy traktować z dystansem. Bo przecież uczestnicy widzieli tylko fragment i to często w wielkim stresie.  

  Chciałbym móc napisać: „I ja tam byłem…”. Niestety. Od razu można poznać, że to tylko fikcja.       

Mefi100
O mnie Mefi100

Świat ten jest już tak zbudowany: rządzą nim nie najmądrzejsi lecz najbardziej bezwzględni, Często też, zwyczajni głupcy. Niestety, nie jestem jeszcze wystarczająco stary żeby mi skleroza pozwoliła o tym zapomnieć.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura