mesko mesko
350
BLOG

Na czym polega zagrożenie dla demokracji?

mesko mesko Polityka Obserwuj notkę 5

Mam pytanie do wszystkich, którzy twierdzą, że w Polsce demokracja jest zagrożona. Może mi wytłumazą. Czy za 4 lata nie odbęda się ponownie wybory parlamentarne? Bo jedynie takie zagrożenie byłoby dla mnie realnym potwierdzeniem, że faktycznie demokracja jest zagrożona. Tymczasem PiS otrzymał bezwzględną większość poparcia wyborców, by zmieniać kraj. Diagnoza została postawiona przed wyborami, a teraz mamy jedynie realizację zapowiedzi naprawy państwa. A, że sie niektórym nie podoba? Nie dziwi mnie to wcale. Zatem: NA CZYM POLEGA ZAGROŻENIE DEMOKRACJI W POLSCE? No chyba, że jedynie krzyczycie dla samego krzyku powtarzając hasła, które ktoś Wam sufluje. A to wtedy nie zawracajcie tyłka.

Aha, ja Wam mogę wskazać kilka faktów świadczących o zagrożeniu demokracji w okresie rządów PO-PSL oraz aktualnych wypowiedzi polityków, którzy relanie zagrażaja demokraji w Polsce. Ale na razie czekam na odpowiedź na pytanie postawione w tytule.

mesko
O mnie mesko

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka