Mezon Mezon
759
BLOG

OLT Express - kolejna ściema?

Mezon Mezon Gospodarka Obserwuj notkę 1

Wschodząca gwiazda na rynku przewozów lotniczych OLT-Expres.

Tak mi się zamarzyło poszybować gdzieś na polskich skrzydłach w porze EuroGniota w miejsce spokojniejsze co nieco. Myślę LOT? Nie - toż Turczyn już trzyma go za gardło.A Turczyna, choć sympatyczny, w czasach "zarazy" wspierać moją krwawicą nie zamierzam.  Wesprę naszych, bo tak (po PiSowsku) rozumiem swój plemienny nakaz. Latający świat wokół się sypie. Niedawne bankructwo Air Poland, szwedzkiego Skyways E xpress a wcześniej hiszpańskiego Spanair,  tym bardziej skłaniało mnie do wsparcia "naszego" przewoźnika.

Wchodzę na stronę http://www.oltexpress.com/. Myślę: dot-com - to brzmi dumnie i tak światowo!. Myślę: wkrótce podbiją cały świat. Myślę: mają chłopaki-dziewczny rozmach, bo .COM to brzmi dumnie i zamaszyście a nie zaściankowo jak .PL.. (nie tak jak norwegian.no - co to od razu czuć wiochę i widać, że "dziadów" stać tylko na rejestrację w narodowej, peryferyjnej domenie .NO)

Wchodzę. Gdzieś bym poleciał. Moje obywatelskie prawo. Gdziekolwiek. Uciec od Wielkiego Święta Badziewia (czytaj Euro2012.pl). Wchodzę i nijak wejść nie mogę. To próbuję z tej, to z tamtej mańki. ZERO!. ZERO!. ZERO!. (chociaż ta panienka....). Wchodzę w jakieś bagienko beztreściowe z zamaszyście wytyczonymi kierunkami podboju Europy, a wkrótce może Świata Całego!  Ale, wyrozumiałość to moje drugie JA.  Myślę: Młodzi, zdolni, może nawet Wykształceni-z-Dużych-Miast. Dam im szansę. Odpuszczę, Zadzwonię;

Kilka zdań z repertuaru światowego ( a jakże!!) bełkotu. W dodatku w obu światowych językach:

  1. JAK NIE CHCESZ, TO NIE DZWOŃ
  2. Po polsku - 1, po angielsku - 2
  3. JAK NIE CHCESZ BY CIĘ PODSLUCHIWANO - TO SPADAJ!
  4. JAK SIĘ NIE DODZWONIŁEŚ GDZIE CHCIAŁEŚ TO (POD KARĄ ZSYŁKI NA SYBIR) - WYŁĄCZ SIĘ)

Po konsultacji z zaprzyjaźnionym prawnikiem, wsparty jego zapewnieniem o regularnie przysyłanych paczkach, pozostałem online aż do następnego etapu!

I tu, niestety, padłem!. Głos powabny rzecze mi powabnie: Jak (k...) czegoś chcesz to (k..) musisz zapłacić 15 zł. K.. - szok!!. Tego jeszcze nie było!. Brzmiało to może bardziej elegancko - ale wymowa zbliżona. To ja mam płacić badziewiakom 15 zł za wytknięcie im badziewiactwa !!!!! NIGDY.!!!

Na starcie, temu wspaniałemu przedsięwzięciu życzę zatem jak najrychlejszej KLAPY. Im szybciej, tym lepiej. Dla WAS i dla NAS. Szczególnie żal wabionych lemingów. Bo to też ludzie.

Strzeżcie się OLT-Express i bądźcie zawsze czujni Bracia Konsumenci !!!

Były Miłośnik WhiteEaglów i im podobnych, zostawiony na lodzie i bez ostrzeżenia w obcych stronach.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Mezon
O mnie Mezon

Mogę odcinać kupony i włóczyć się po dżungli Borneo, wspinać się na niedostępne szczyty Andów, żeglować po oceanach, nurkować w jaskiniach, zasypiać na pustyniach. Ale to łatwizna. Prawdziwy horror z solidną domieszką adrenaliny przeżywam tu, w miejscu zwanym Polską. (Kupony też odcinam)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka