ekonomista  grosik ekonomista grosik
152
BLOG

Ponoć film: "RESET" - szokuje.

ekonomista  grosik ekonomista grosik Polityka Obserwuj notkę 1

O Władymirze Putinie; jego poczęciu, dzieciństwie, młodości, służbie w KGB, i jego dojściu do władzy w Rosji dzięki Borysowi Jelcynowi wiedziałem więcej, niż pokazano w filmie "RESET".
O współpracy rządu koalicji wandali, kłamców, łapówkarzy, lokai Rosji i Niemców - polskich zdrajcach Polski z PO/PSL pod batutą Donalda Tuska wiedziałem dużo, tylko nie znałem tych ujawnionych teraz dokumentów i notatek.
Nooo, i nie wiedziałem, że jakiś car Rosji był królem Polski, bo z mojej wiedzy historycznej jasno wynika, że w Polsce, nigdy nie zasiadał na tronie króla Polski - Rosjanin - więc?, albo moja znajomość Historii Polski i Rosji szwankuje, albo w Polsce byli debile na szczeblach władzy, którzy z cara zrobili króla Polski, wybawiciela Polaków z nędzy i ojca polskiego narodu, by im Władymir Putin pozwolił lizać swoją dupę!
Ta druga moja uwaga jest trafniejszą niż pierwsza ...
Z ostatnich carów Rosji byli tacy królowie Polski, jak z agenta: NKWD i SMIERSZ, gen. W. Jaruzelski - Prezydent Polski.
I dzisiaj führer PO/KO Donald Tusk, namiestnik kanclerzy Niemiec i jego lokaje z PO/KO, kamerdynerzy - klauni, lizanie dupy Wł. Putinowi przypisują PiS i Jarosławowi Kaczyńskiemu - banda głupców i notorycznych kłamców, która jest niegodna posiadania polskiego obywatelstwa!
Z filmu "RESET" jasno wynika, kto był smakoszem lizania dupy krwawemu watażce Rosji Wł. Putinowi - mimo, że ten, by osiągnąć władzę w Rosji, to mordował: Rosjan, Czeczenów, i później też Ukraińców.
Szokuje mnie tylko to, że obywatele polscy - półgłówki - wyborcy führera PO/KO Donalda Tuska i tuzów z PO/KO, jeszcze nie spłonęli ze wstydu, tylko dalej łażą za notorycznym kłamcą Donaldem Tuskiem, jak głupie, czarne owce za swoim czarnym czy rudym baranem!
Jak dla mnie, to ta Sejmowa Komisja Śledcza i jej powstawanie tak dobrze opóźniana przez Prezydenta Polski A. Dudę, nie musi powstać, ponieważ w filmie "RESET" jest wystarczająco dużo materiałów, dowodów, które wykluczają z życia politycznego w Polsce: führera PO/KO Donalda Tuska, Radosława Sikorskiego i całą Platformę, jakoby Obywatelską, ponieważ to są polscy zdrajcy Polski, służący obcym interesom (Rosyjskim i Niemieckim), a nie interesom: Polski, Polek, Polaków i ich dzieci!
Kto polskich zdrajców Polski jeszcze dzisiaj świadomie wybiera do władzy w Polsce, ten hańbi; siebie, swojej dzieci i całą dalszą swoją rodzinę!

skromny - kochający wiedzę, i ludzi tolerancyjnych ...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka