ekonomista  grosik ekonomista grosik
48
BLOG

Nooo, wyborcy wodza PO/KO D. Tuska

ekonomista  grosik ekonomista grosik Polityka Obserwuj notkę 3

- macie to, co mieliście mieć?!

Wczoraj  widziałem i słyszę waszego guru – tego, co wam guru obiecał już nie będziecie mieć – tak mi przykro!
Wasz guru wczoraj stwierdził krótko i zwięźle; "ja do cen paliw się nie mieszam", a z tego wynika jasno, jak dla mnie, że wasz święty mikołaj - wyrolował was bez mydełka "Fa" i żelków, robiąc z was - niedojdy i ofiary pękniętej gumy waszego taty, podczas nocnego hałasowania z mamą, tj; naiwnych przygłupów!
Wielki wódz PO/KO i rządu nieszczęśników (aferzystów i nieudaczników) III RP D. Tusk wczoraj na konferencji prasowej zapętlił się, i to na cacy, aż mi było żal tego "zarobionego", zakłamanego staruszka - nominowanego do Polski przez rząd w Berlinie i M. Webera - przewodniczącego EPL (europejskiej partii lumpów) w PE.
Kiedyś wasz guru gadał, że on zna zasady panujące na rynkach towarowych, m.in. ropy i wie, jak zrobić, by w Polsce paliwo było po 4 koma 58 zł - bajarz!
A już na wiecach przedwyborczych wasz guru głosił, że paliwo, jakby on był premierem, by was kosztowało 5 koma 18 zł.!
A teraz, kiedy już został premierem, to wasz guru przed kamerami TV powiada - nie wtrąca się do kształtowania cen paliw, bo to nie moja sprawa - super, w końcu zmądrzał
Brawo kłamco, tak trzymaj, a w Polsce przegrasz wszystko, bo od notorycznego kłamcy coraz więcej porządnych, uczciwych Polek i Polaków się odsuwa z obrzydzeniem!
Hmm;
Najlepsze było waszego guru usprawiedliwianie się przed kamerami TV; ja mówiłem, że jakbym był premierem, to litr paliwa, by kosztował 5,18 zł, bo ropa wówczas była tańsza - i szybko dodał - proszę to sprawdzić.
I dziennikarze – głupki - sprawdzili waszego guru; okazało się, że teraz ropa jest tańsza, jak w dniu obiecanek D. Tusk, który Polakom oferował litr paliwa w cenie 5 koma18 zł – nooo, i wasz szlachetny guru wyszedł na super kłamcę!
Też sprawdziłem i tak; wrzesień - 2023, na światowych giełdach towarowych, cena baryłki ropy się kształtowała na poziomie 92,34 dolary za baryłkę.
A obecnie, tj; w czasie rządów wielkiego wodza PO/KO i rządu aferzystów i nieudaczników III RP Donalda Tuska, tj; kwiecień 2024, cena baryłki ropy kształtuje się od 85,15 - 88,92 dolary w zależności od tego, kto ją sprzedaje!
A teraz najlepsze: Bank Światowy przewiduje dalszy spadek ropy na 2024 r., do ceny: 81,00 dolarów za baryłkę – a jak będzie, to się jeszcze okaże!


skromny - kochający wiedzę, i ludzi tolerancyjnych ...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka