Mietek z PiS Mietek z PiS
435
BLOG

Zakrzewski: Lech Kaczyński był Żydem

Mietek z PiS Mietek z PiS Polityka Obserwuj notkę 1

Ja G....cki Mieczysław (dalej adres) uprzejmie zawiadamiam, że dnia 9.sierpnia.2010 r. zostałem obrażony przed Pałacem Prezydenckim w Warszawie przez ob. Zakrzewskiego Sławomira oraz publicznie zrujnowane zostało dobre imię prezydenta Polski pana prof. Lecha Kaczyńskiego. Ob. Zakrzewski nazwał pana prezydenta Kaczyńskiego "gnidą w jarmułce" i "zdrajcą lezbońskim", a gdy ja powiedziałem, że jest ruskim agentem, to on odkrzykł, że też pewnie chowam pejsy pod kapturem. Był napastliwy i niegrzeczny wobec Polek-katoliczek, brunetki wyzywał od żydówek, a blondynki od słowianek, zgromadzonych tam ludzi zaś wyzywał od "dewotów" i "fanatyków". Obrażał też ojca Rydzyka wyzywając go od "rebe Rydzyka".

****************

Ten mój donos który wysłałem do komędy głównej w Warszawie do dziś pozostał bez odzewu. To jest dowód na to kto nami rządzi.

Kocham Polskę i jestem patriotą w starym stylu. Słucham Radia Maryja i czytam Gazetę Polską. Popieram PiS w każdych wyborach i uważam pana Prezesa Kaczyńskiego za męża opatrznościowego i wielkiego polskiego patriotę.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka