mike-recz mike-recz
678
BLOG

Łaniewska: "Film o Smoleńsku jest mi potrzebny"

mike-recz mike-recz Polityka Obserwuj notkę 4

 - Przestałam być celebrytką, a zostałam emerytką. Ze mnie zrezygnowano w tzw. obiegu głównym w środkach masowego przekazu. Telewizja, radio, dubbing, film – nie mam żadnych propozycji.

 - Nie brakuje Pani aktorstwa? 


- Brakuje mi, bo jestem osobą czynną. Moja rola w "Plebanii" w zeszłym roku zakończyła się po jedenastu latach. Mimo swojego wieku jestem aktywna. 

- Przyjęłaby Pani propozycję występu w "Smoleńsku"? 

- Przyjęłam już propozycję zagrania w "Smoleńsku". 

http://m.onet.pl/wiadomosci/tylko-w-onecie,kb0dw

 

 

A tu kolejny zaprzaniec ogarnięty "najgorszą wersją sowieckiego lęku" jak to mawia popierana przez PiS aktorka Anna Chodakowska. 


www.polskieradio.pl/7/473/Artykul/735340,Krauze-pokaze-morderstwo-Kaczynskiego 


"Ryszard Bugajski, który był gościem magazynu "Z kraju i ze świata" mówił, że Krauze także zproponował mu, aby dołączył do projektu. Reżyser jednak odmówił. 

- To ma być film o zabójstwie, morderstwie w Smoleńsku. Jest to film o tym, dlaczego prezydent Lech Kaczyński musiał umrzeć. (…) Oczywiście jeżeli reżyser będzie twierdził, że ma wszystkie dowody, które mówią, że to było jednak morderstwo, zabójstwo, no to życzę mu jak najlepiej tzn. niech on to udowodni - mówił w Jedynce Bugajski." 

mike-recz
O mnie mike-recz

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka