MNB MNB
716
BLOG

E. Klich na WP. Nowe fakty.

MNB MNB Rozmaitości Obserwuj notkę 0

"Raport Millera został skonstruowany tak, by z jednej strony nie drażnić Rosjan, z drugiej – by nie narażać się opozycji?

- To opinia jednego z ekspertów, z którą się zgadzam. "

 

Czyli jednak nie było rzetelnego badania technicznego , a jedynie zgniły kompromis.!!

 

 

"Dlaczego minister Miller nie chciał drażnić Rosjan?

- Podczas jednego ze spotkań powiedział mi to wprost.

Stałem wtedy twardo przy swoim, przekonując, że lot był wojskowy i żądałem wyjaśnień od Rosjan. On stwierdził, żeby Rosjan za bardzo nie drażnić. Potem publicznie stwierdził, że lot był cywilny. Zdenerwowałem się jak to usłyszałemPłk Edmund Klich o rozmowie zJerzym Millerem

Stałem wtedy twardo przy swoim, przekonując, że lot był wojskowy i żądałem wyjaśnień od Rosjan. On stwierdził, żeby Rosjan za bardzo nie drażnić. Potem publicznie stwierdził, że lot był cywilny. Zdenerwowałem się jak to usłyszałem. Ustalenie statusu lotu było sprawą arcyważną. "

 

 

" Prawdą jest też to, że premier nie mógł przeprowadzić żadnych dymisji, bo one oznaczałyby przyznanie się do błędu?

- Tak mi powiedział. On myśli politycznie, dlatego nie chcę tego oceniać"

 

I na koniec towarzystwo wzajemnej adoracji

 

"Wcześniej te relacje były dobre. Zdradził pan w książce, że odbył kilka rozmów z Tatianą Anodiną, wspominał pan jej o tym, że gen. Jaruzelski promował pana na Akademii Obrony Narodowej.

-

Faktycznie wspominałem Anodinie, że gen. Jaruzelski uścisnął mi rękę, a ona pokazywała mi jakieś swoje zdjęcie z generałem. Miałem wątpliwości czy fragmentu o gen. Jaruzelskim nie wyciąć, ale Michał Krzymowski przekonał mnie, że ta historia uwiarygadnia moją postaćPłk Edmund Klich"

Faktycznie wspominałem jej o tym, że generał uścisnął mi rękę, a ona pokazywała mi jakieś swoje zdjęcie z generałem.!!!!!!

Całość tutaj

 

MNB
O mnie MNB

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości