mohairhead mohairhead
141
BLOG

Wszolych Swiat od Mariana Załuckiego

mohairhead mohairhead Rozmaitości Obserwuj notkę 1

Bardzo to lubię - bardzo się cieszę,  
Kiedy dostaję świąteczne depesze.  
Takie depesze otwieram tkliwie,  
A otworzywszy - tkliwie się dziwię...  
Bo niby skądże i w sposób jaki  
Poczta tę pewność zdobywa i ma.  
Że MARIAN ZALCUKI  
I MARCIN ZACLUKI,  
I MRRRRAIN ZUCLAKI -  
To ja?  
Podziw widnieje na mym obliczu...  
A kiedy czytam, czego mi życzą -  
Uśmiech zakwita jak kwiat!  
Pierwszy mi życzy: WSZY SKTEIGO 
DBRRREGO!  
Drugi mi życzy: WZSYSTKIEOG 
MALPSZEGO!  
A trzeci: WSZOLYCH SWIAT...  
Jestem wzruszony - uśmiecham się błogo...  
- Od kogóż te miłe czułości?  
Od kogo?!  
Czytam z kolei więc wszystkie podpisy:  
Pierwszy - COICIA.  
(Wiem: Ciocia z Nysy!)  
Drugi - AUTOXI.  
(Wiem: Antoś z Gniezna!)  
Trzeci - BRXTXRRBMMMBXXXXU? ...  
Ciekawe - nie znam.  
Więc nieznajome-ż nawet persony  
Uprzejme słowa z oddali mi ślą!...  
Jestem doprawdy do głębi wzruszony  
I radość - i duma rozpiera pierś mą!  
Takie uczucia zawdzięcza się poczcie,  
Dlatego jestem z serca jej rad  
I - proszę - nigdy na pocztę nie psioczcie!  
Lepiej jej życzcie: WSZOLYCH SWIAT! 

mohairhead
O mnie mohairhead

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości